Sammanställning av hävda upphandlingsavtal, Lerums kommun

Response to this request is delayed. By law, Municipality of Lerum should normally have responded promptly and by (details)

Hej,

Jag skulle vilja begära ut en lista / information i ett mail om era hävda upphandlingsavtal under perioden 20221010-20241130

Med vänlig hälsning,

Elenor

Lerums kundcenter KomIn, Municipality of Lerum

Hej,

 

Tack för att du kontaktat oss angående: begäran enligt
Offentlighetsprincipen - Sammanställning av hävda upphandlingsavtal,
Lerums kommun

Ditt ärende har registrerats och fått ärendenummer: 2025KC1503

 

Vi kommer att kontakta dig så snart som möjligt. Det går bra att svara på
detta e-postmeddelande om du har fler frågor i ärendet. 

Våra öppettider är måndag 8.00-18.00, tisdag - torsdag klockan 8.00-16.30
och fredag klockan 8.00-16.00.

Vid helgdagar har kundcenter KomIn andra öppettider, läs mer via denna
länk: [1] Lerums kommuns öppetider

 

 

När kundcenter är stängt kan du vid behov kontakta följande:

 

Socialjouren Göteborg, telefon: 031-365 87 00

Felanmälan som inte kan vänta för kommunens vägar, fastigheter och
kommunalt vatten och avlopp, telefon: 0302-714 60 

Felanmälan som inte kan vänta för elförsörjning och gatubelysning,
telefon: 0302-164 20

 

Vänlig hälsning

Lerums kundcenter KomIn

 

[2][Lerums kommun e-postadress för begäran om allmän handling]

Telefon: 0302-52 10 00

Lerums kommun

Lerums kundcenter KomIn

443 80 Lerum

[3]www.lerum.se

 

Besökadress:

Brobacken 1

443 30 Lerum

 

Facebook: [4]https://www.facebook.com/lerums.kommun/

 

På vår webbplats kan du få information om hur vi hanterar dina
personuppgifter.

[5]Hantering av personuppgifter

Ditt ärende med ärendenummer: 2025KC1503
_______________________________________________________________________
Ärendebeskrivning: OBSERVERA: Detta meddelande kommer från en avsändare
utanför Lerums kommun. Var försiktig med att klicka på länkar, öppna
bifogade filer eller dela känslig information. Hej, Jag skulle vilja
begära ut en lista / information i ett mail om era hävda upphandlingsavtal
under perioden 20221010-20241130 Med vänlig hälsning, Elenor
-------------------------------------------------------------------
Begäran om tillgängliggörande av data för vidareutnyttjande Lag (2022:818)
om den offentliga sektorns tillgängliggörande av data
https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lag...
Lämna gärna ut allmänna handlingar elektroniskt för att spara tid och
pengar med Handlingar.se. Vänligen använd denna e-postadress för alla svar
till denna begäran: [Registrators #2446 e-postadress] Är
[Lerums kommun e-postadress för begäran om allmän handling] fel för förfrågningar enligt Offentlighetsprincipen till
Lerums kommun? Om så är fallet, kontakta oss genom detta formulär eller
uppmärksamma det till [e-postadress]:
https://handlingar.se/change_request/new...
Ansvarsfriskrivning: Detta meddelande och ditt svar kommer att publiceras
på Internet. Handlingar.se möjliggör effektiviserad hantering av allmänna
handlingar. Läs mer om hur du kan dra nytta av Handlingar.se samt vår
integritets- och upphovsrättspolicy: https://handlingar.se/help/officers
Publicering av förfrågningar och svar kan vara fördröjd. Om du som
tjänsteperson finner denna tjänst användbar, vänligen be din webbredaktör
att länka hit från din organisations sida om allmänna handlingar.
-------------------------------------------------------------------
_______________________________________________________________________

References

Visible links
1. https://lerum.se/kommun-och-politik/komm...
2. mailto:[Lerums kommun e-postadress för begäran om allmän handling]
3. http://www.lerum.se/
4. https://www.facebook.com/lerums.kommun/
5. https://lerum.se/kommun-och-politik/om-w...