Sammanställning av hävda upphandlingsavtal, Ovanåkers kommun

The request was successful.

Hej,

Jag skulle vilja begära ut en lista / information i ett mail om era hävda upphandlingsavtal/ leverantörsavtal under perioden 20221010-20241130. Avtal som har hävts (om några) i förtid, innan kontraktets slut. Jag behöver inte ta del av anledningar.

Med vänlig hälsning,

Elenor

Ovanåkers Kommun, Ovanåker municipality

Hej!

Ovanåkers kommuns centrala e-posthantering har tagit emot ditt meddelande.
Vi läser inkommande e-post varje arbetsdag.

Om du har ställt frågor i meddelandet vidarebefordras det till den
handläggare eller förvaltning som har hand om frågan.

Meddelandet du har skickat till oss hanteras enligt offentlighets- och
sekretesslagens krav, vilket innebär att informationen kan lämnas ut vid
begäran. För oss är det tillåtet att behandla dina personuppgifter för att
uppfylla kraven i arkivlagen som ställs på bevarande av allmänna
handlingar.

Läs mer om dina rättigheter och våra skyldigheter här:
www.ovanaker.se/personuppgifter

 

Hälsningar

Ovanåkers kommun

 

Postadress: 828 80 Edsbyn
Besöksadress: Långgatan 24, Edsbyn
Tfn: 0271-570 00
Fax: 0271-573 74
E-post: [1][Ovanåkers kommun e-postadress för begäran om allmän handling]
[2]www.ovanaker.se

References

Visible links
1. mailto:[Ovanåkers kommun e-postadress för begäran om allmän handling]
2. http://www.ovanaker.se/

Andreas Wall, Ovanåker municipality

Hej!

- Avtal 13610
- Avtal 33107
- Avtal 33108
- Avtal 33109
- Ett avtal som avbröts mellan signering av avtal och avtalsstart.

Med vänliga hälsningar

Andreas Wall
Inköpssamordnare
-----------------------------------------
Ovanåkers Kommun
Telefon: 0271-570 93
Mobiltelefon: 070-247 98 37
E-post: [e-postadress]
Besöksadress: Långgatan 24, 828 80 Edsbyn
www.ovanaker.se

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Ovanåkers Kommun <[e-postadress]>
Skickat: den 9 januari 2025 13:28
Till: Andreas Wall <[e-postadress]>
Ämne: VB: begäran enligt Offentlighetsprincipen - Sammanställning av hävda upphandlingsavtal, Ovanåkers kommun

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Elenor <[Registrators #2505 e-postadress]>
Skickat: den 9 januari 2025 12:58
Till: Ovanåkers Kommun <[e-postadress]>
Ämne: begäran enligt Offentlighetsprincipen - Sammanställning av hävda upphandlingsavtal, Ovanåkers kommun

OBS! Detta mail kommer från en avsändare utanför vår organisation. Klicka aldrig på länkar eller bilagor om du inte litar på avsändaren och vet att innehållet är säkert.

Hej,

Jag skulle vilja begära ut en lista / information i ett mail om era hävda upphandlingsavtal/ leverantörsavtal under perioden 20221010-20241130. Avtal som har hävts (om några) i förtid, innan kontraktets slut. Jag behöver inte ta del av anledningar.

Med vänlig hälsning,

Elenor

-------------------------------------------------------------------

Begäran om tillgängliggörande av data för vidareutnyttjande Lag (2022:818) om den offentliga sektorns tillgängliggörande av data https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lag...

Lämna gärna ut allmänna handlingar elektroniskt för att spara tid och pengar med Handlingar.se. Vänligen använd denna e-postadress för alla svar till denna begäran:
[Registrators #2505 e-postadress]

Är [Ovanåkers kommun e-postadress för begäran om allmän handling] fel för förfrågningar enligt Offentlighetsprincipen till Ovanåkers kommun? Om så är fallet, kontakta oss genom detta formulär eller uppmärksamma det till [e-postadress]:
https://handlingar.se/change_request/new...

Ansvarsfriskrivning: Detta meddelande och ditt svar kommer att publiceras på Internet. Handlingar.se möjliggör effektiviserad hantering av allmänna handlingar. Läs mer om hur du kan dra nytta av Handlingar.se samt vår integritets- och upphovsrättspolicy:
https://handlingar.se/help/officers

Publicering av förfrågningar och svar kan vara fördröjd.

Om du som tjänsteperson finner denna tjänst användbar, vänligen be din webbredaktör att länka hit från din organisations sida om allmänna handlingar.

-------------------------------------------------------------------