Hävda upphandlingsavtal, Tyresö kommun
Hej,
Jag skulle vilja begära ut en lista / information i ett mail om era hävda upphandlingsavtal/ leverantörsavtal under perioden 20221010-20241130. Avtal som har hävts (om några) i förtid, innan kontraktets slut. Jag behöver inte ta del av anledningar.
Med vänlig hälsning,
Elenor
Hej!
Tack för att du kontaktar Tyresö kommun!
Vi har tagit emot ditt ärende, som fått ärendenummer [2025SC4231]. Har du
frågor kring ditt ärende, kan du svara på det här mejlet utan att ändra
något i ämnesfältet.
Vi svarar på enklare frågor inom två arbetsdagar. Synpunkter och
felanmälan besvaras inom tio arbetsdagar. Vid akuta fel kontakta kommunen
på 08-578 291 00.
Om barn, vuxen eller äldre far illa, och det är en akut fråga under kväll,
natt och helg kan du kontakta Socialjouren Sydost på telefon 08-718 76 40.
Vid akuta fel på kommunens VA-nät, gator och fastigheter efter kontorstid,
ring 08-798 44 44.
För slamtömningsjour efter kontorstid, ringer du 070-525 40 41.
Tänk på att all kommunikation med kommunen blir allmän handling och kan
komma att lämnas ut. Vi kan inte lova att du får vara anonym om du har
uppgivit ditt namn. Här kan du läsa mer om [1]offentlighetsprincipen.
Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter [2]www.tyreso.se/gdpr
Med vänlig hälsning
Servicecenter
Tyresö kommun
Tel: 08-578 291 00
[3][e-postadress]
[4]www.tyreso.se/E-tjanster
[5]www.tyreso.se
_____________________________________
Ankomstdatum: 2025-01-22 14:14:36
References
Visible links
1. http://www.tyreso.se/Kommun_demokrati/Re...
2. file:///tmp/www.tyreso.se/gdpr
3. file:///tmp/[e-postadress]
4. file:///tmp/www.tyreso.se/E-tjanster
5. file:///tmp/www.tyreso.se