Vi vet inte om det senaste svaret på denna begäran innehåller information eller inte – om du är Jacqueline vänligen logga in och låt alla veta.

Till Lunds kommun,

Jag vill ta del av de problem som framkommit i phoniro lock ,alltså den nyckelfria hemtjänsten. Flera kommuner har visat för att det ibland inte går att låsa upp dörrarna till vårdtagare vilket föranlett att man fått använda sig av fysiska nycklar istället. Jag vill ta del av de rapporterna och den dokumentation som visar för de problem som framkommit i applikationen det gäller även driftstörningar i övrigt i applikationen. Emotser detta skyndsamt.

Om utlämnandet är förknippat med en kostnad vill jag ha information om
villkoren för avgiften innan utlämnandet sker.

Med vänlig hälsning,

Jacqueline

Lunds kommun

Hej,

tack för ditt mejl! Vi har tagit emot din fråga och återkommer till dig så
snart som möjligt.

 

Vi besvarar frågor måndag – torsdag kl. 8.00 – 17.00 samt fredagar kl.
8.00 – 16.00

Är ditt ärende akut är du välkommen att ringa oss på 046 – 359 50 00 eller
besöka vår webbplats:
[1]Journummer i Lunds kommun

 

I våra e-tjänster på lund.se kan du lösa de flesta av dina ärenden när det
passar dig.

 

Vi önskar en fin dag!

Vänliga hälsningar,
Medborgarcenter

Lunds kommun
Telefon: 046-359 50 00
E-post: [2][Lunds kommun e-postadress för begäran om allmän handling]
Webbplats: [3]www.lund.se

 

 

References

Visible links
1. https://lund.se/kontakt/akut-hjalp-akut-...
2. mailto:[Lunds kommun e-postadress för begäran om allmän handling]
3. http://www.lund.se/

Vi vet inte om det senaste svaret på denna begäran innehåller information eller inte – om du är Jacqueline vänligen logga in och låt alla veta.