Dator ,haveri ,telefonhaveri ,digitala nycklarna haveri
Till Lunds kommun,
Jag vill ta del av det haveri och information/dokumentationen kring det som skedde hösten 2022 när hemtjänsten i kommunen inte kunde öppna ytterdörrar till vårdtagare,telefonerna slutade fungera och man kunde inte logga in i datorerna. Övriga skåne kommuner hade samma dilemma under samma period och har offentligt gått ut med problemen under sen perioden ,men inte Lunds kommun och därav vill jag få ut handlingar kring detta och vad åtgärder var. Till min begäran vill jag ta del av backup planem ser ut när dessa haverier inträffar och hur hemtjänsten ska hantera och utföra arbete mot vårdtagarna i Lunds kommun. Begäran ska hanteras skyndsamt.
Om utlämnandet är förknippat med en kostnad vill jag ha information om
villkoren för avgiften innan utlämnandet sker.
Med vänlig hälsning,
Jacqueline
Hej,
tack för ditt mejl! Vi har tagit emot din fråga och återkommer till dig så
snart som möjligt.
Vi besvarar frågor måndag – torsdag kl. 8.00 – 17.00 samt fredagar kl.
8.00 – 16.00
Är ditt ärende akut är du välkommen att ringa oss på 046 – 359 50 00 eller
besöka vår webbplats:
[1]Journummer i Lunds kommun
I våra e-tjänster på lund.se kan du lösa de flesta av dina ärenden när det
passar dig.
Vi önskar en fin dag!
Vänliga hälsningar,
Medborgarcenter
Lunds kommun
Telefon: 046-359 50 00
E-post: [2][Lunds kommun e-postadress för begäran om allmän handling]
Webbplats: [3]www.lund.se
References
Visible links
1. https://lund.se/kontakt/akut-hjalp-akut-...
2. mailto:[Lunds kommun e-postadress för begäran om allmän handling]
3. http://www.lund.se/