Hej,

Jag skulle vilja begära ut en lista / information i ett mail om era hävda upphandlingsavtal/ leverantörsavtal under perioden 20221010-20241130. Avtal som har hävts (om några) i förtid, innan kontraktets slut. Jag behöver inte ta del av anledningar.

Med vänlig hälsning,

Elenor

Info Nacka kommun, Nacka kommun

Hej!

Tack för att du kontaktar oss!

Vi har tagit emot ditt ärende som har fått ärendenummer: NK-2501-4086
Använd gärna ditt ärendenummer i vidare kontakt med oss.

Vänliga hälsningar

Kundserviceenheten
Nacka kommun

TEL: 08-7188000
FAX: 08-718 91 15
BESÖK: Nacka stadshus, Granitvägen 15
POST: Nacka kommun, 131 81 Nacka
E-POST: [Nacka kommun e-postadress för begäran om allmän handling]
WEBB: www.nacka.se
Så här behandlar Nacka kommun personuppgifter:
https://www.nacka.se/om-webbplatsen/beha...

Registrator, Nacka kommun

Vi har mottagit din begäran om allmän handling.
Nacka kommun tar ut en avgift för kopior av allmänna handlingar, beroende på antal. Avgiften gäller både för pappershandlingar och digitala handlingar.

Här kan du läsa ett utdrag ur kommunfullmäktiges beslut om avgifter: https://www.nacka.se/kommun--politik/pol...

Vänliga hälsningar

Juridik- och kanslistaben Registratur
Nacka kommun

Registrator, Nacka kommun

Hej, 

Vi har inte en sådan lista.

Vänliga hälsningar

Juridik- och kanslistaben Registratur
Nacka kommun