Vi vet inte om det senaste svaret på denna begäran innehåller information eller inte – om du är Elenor vänligen logga in och låt alla veta.

Sammanställning av hävda upphandlingsavtal, Partille kommun

Vi väntar på Elenor för att läsa det senaste svaret och uppdatera dess status.

Hej,

Jag skulle vilja begära ut en lista / information i ett mail om era hävda upphandlingsavtal/ leverantörsavtal under perioden 20221010-20241130. Avtal som har hävts (om några) i förtid, innan kontraktets slut. Jag behöver inte ta del av anledningar.

Med vänlig hälsning,

Elenor

Kundcenter Partille, Partille kommun

1 Bilaga

Tack för att du kontaktat oss!

 

Vi har tagit emot ditt e-postmeddelande och kommer att besvara eller
vidarebefordra ditt mail till rätt verksamhet så snart som möjligt.

Ditt ärende har fått ärendenummer: 2025KC1098  

 

 

 

För att hjälpa oss att bli ännu bättre på att hantera ärenden och erbjuda
en högre service skulle det uppskattas om du tog dig tid för att svara på
en kort enkät. Dina synpunkter är värdefulla och hjälper oss att förbättra
våra tjänster.

 

[1][Klicka här för att delta i enkäten]

 
Med vänlig hälsning,
Partille Kundcenter
Gamla Kronvägen 34
Partille kommun, 433 82 Partille
+46 (0)31 792 10 00
[Partille kommun e-postadress för begäran om allmän handling]

 

Din e-post har mottagits av kommunen och kommer tas hand om. Den rättsliga
grunden för att behandla dina personuppgifter

är att det är ett allmänt intresse att kommunen tar hand om inkommande
mail.

Kommunen tillämpar vid var tid gällande integritetslagstiftning vid all
behandling av personuppgifter. Innehållet i mailet kommer att avgöra både
om detta ska sparas, av vem samt hur länge.

För mer information kring kommunens hantering av personuppgifter se –
partille.se/gdpr

 

References

Visible links
1. https://forms.office.com/e/jjFAZLskxr

Kundcenter Partille, Partille kommun

Hej Elenor,
Nedan avtal är i förtid uppsagda från oss under den efterfrågade perioden:

KS/2022:200 Klottersanering - Effektiv Säker Service Målerikonsult Sverige
AB
KS/2022:477 Entreprenadkonsult - Colligio AB

Med vänlig hälsning
Henrik Fick

 

Från: Elenor <[Registrators #2509 e-postadress]>
Skickat: den 10 januari 2025 12:36
Till: Kundcenter <[e-postadress]>
Ämne: begäran enligt Offentlighetsprincipen - Sammanställning av hävda
upphandlingsavtal, Partille kommun

Hej,

Jag skulle vilja begära ut en lista / information i ett mail om era hävda upphandlingsavtal/ leverantörsavtal under perioden 20221010-20241130. Avtal som har hävts (om några) i förtid, innan kontraktets slut. Jag behöver inte ta del av anledningar.

Med vänlig hälsning,

Elenor

-------------------------------------------------------------------

Begäran om tillgängliggörande av data för vidareutnyttjande Lag (2022:818) om den offentliga sektorns tillgängliggörande av data https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lag...

Lämna gärna ut allmänna handlingar elektroniskt för att spara tid och pengar med Handlingar.se. Vänligen använd denna e-postadress för alla svar till denna begäran:
[Registrators #2509 e-postadress]

Är [Partille kommun e-postadress för begäran om allmän handling] fel för förfrågningar enligt Offentlighetsprincipen till Partille kommun? Om så är fallet, kontakta oss genom detta formulär eller uppmärksamma det till [e-postadress]:
https://handlingar.se/change_request/new...

Ansvarsfriskrivning: Detta meddelande och ditt svar kommer att publiceras på Internet. Handlingar.se möjliggör effektiviserad hantering av allmänna handlingar. Läs mer om hur du kan dra nytta av Handlingar.se samt vår integritets- och upphovsrättspolicy:
https://handlingar.se/help/officers

Publicering av förfrågningar och svar kan vara fördröjd.

Om du som tjänsteperson finner denna tjänst användbar, vänligen be din webbredaktör att länka hit från din organisations sida om allmänna handlingar.

-------------------------------------------------------------------

Vi vet inte om det senaste svaret på denna begäran innehåller information eller inte – om du är Elenor vänligen logga in och låt alla veta.